Moriens.

 

Sanotaan näin että Penasta ei o kuulunu vähään aikaan. Mistä lie johtuvan. Olin siel anopin mörsällä sit jemeksessä useammanki hetken. Tuli vähän rymisteltyä siel hyppyrimäillä ni katoin parhaaks pysytellä vähän metikön puolella tovin, ni kai se penaki siitä rauhottuu. Intin käyny mies, eiköhän se snaijaa että välillä kaveritki ottaa toisistaan mittaa ja luita rytisee eks nii. Muuten vaikka oon ton anopin kanssa ihan väleissä ni Outi ei oikein meikäläisestä tunnu tykkäävän. Ne on noi exät vähän tollasia.

 

Lähetin Outille tossa yks päivä kukkakimpun sen työpaikalle. Olis luullu akan lämpeevän mut ei tullu minkäänlaista vastausta mulle. Olin laittanu siihen kortinki johon skriivasin että ”sori että sain fudut.  pasi”. Ei kuulunu mitään ni yks ilta kun oltiin kaljottelemassa ni olin ilmeisesti ottanu sitte yhteyttä.

 

Kattelin aamulla lähetettyjä viestejä ni 23.45 oli lähteny et ”mitä kuuluu outi.”. Ei vastausta. 00.43 olin laittanu et ”no on se perkelie kue i pillua saa saattana!”. Ei vastausta. 01.38 laittelin että ”hä?!?!?!?!?!?”. Heräilin keken lattialta joskus aamupäivästä ja kattelin luuria johon oli tullu sellasta tekstiä outilta että ”Jumalauta pasi sä oot kyllä idiootti. Älä puhu mulle koskaan enää!!”. Ei o meikäläisellä mitään käryä mitä eilen sitte oli tapahtunu. Keke valasi seikkaa että oltiin teboilin takapihalla vetämässä sen isobroidin paten, joka on muuten saatanan kova jätkä, jätkä on ollu lukemassa tiilenpäitä helvetin monta kertaa, ni sen keittämää pontikkaa. Ymmärrän. Aamuyöstä oltiin otettu taksi outin kämpälle ja olin yrittäny puskee sisään mun nyklilla mut abloyt oli tietty vaihettu. Kai siin oli jotain pientä huutelua sitte ollu myös kun noinki vihasta tekstaria oli pukannu palautteena.

 

Myin ne pilaantuneet makkarat muuten outin sedälle, ja vielä helvetin kilpailukykyseen hintaa.