Nyt ollaan sit vuotta taas vanhempia, vaikka eihän meillä lasketa. Vaimo kysy mitä haluun synttärilahjaks ja vastasin Ferrarin. Aamulla paketista ilmestyiki ferrari-leikkiauton haahaahaa. Muuten oli kyllä tosi hyvä päivä.

Pääsin ekaa kertaa tyyppaamaan hommaamaani lehtipuhallinta, jonka Keke oli tuonut mulle Saksanmaalta. Eka vähän fiksailin sitä ja asensin siihen 200 wattisen tehojynssärin. Tunsin naapureiden kateelliset katseet niskassani kun puhalsin pihatieltä ylimääräsen soran pois. Paras on vielä edessä, sillä naapurin Jantunen oli kuivaamassa valkopyykkiä pihallaan ja kaikki pölyt lensi sen puhtaille perintölakanille.

No jantunenhan ei jäänyt tuleen makaamaan, onhan se intin käynyt mies, ja suti painepesurillaan koiran paskaa mun Bemarin kylkeen. Tää meni kuitenkin jo liian pitkälle ja mun suomalainen persoona tulistu oikeen kunnolla.

Viaton lehtipuhaltimeni muuttui kädenkäänteessä tinnerin, retkikeittimen ja jesarin avulla tappavaksi liekinheittimeksi. Astuin se kädessä Jantusen pihalle kuin Anold Schchwarzennegger konsanaan ja poltin perkele tän jätkän lakanat. Nurtsikin palo oikeen kunnolla. Kaverin ilme oli näkemisen arvonen ja siitähän se sitte rauhottu. Oppiipahan olemaan koskematta mun bemariin.

Illalla mentiin aika-ajojen jälkeen perheen kanssa Forumin Coloradoon syömään. Maittavat ateriat tuolla täytyy sanoa. Ja hyvää olutta. Sen verran hyvää se oli, että annoin vaimolle taksirahat käteen ja jätkät saapu viettämään synttäreitä.

Pena oli varma että voittaa ensi viikolla lotossa ja tarjos mulle koko illan. Meno olikin sit sen näköistä. Snägärillä tuli vähän kärhämää parin maahanmuuttajan kanssa, jotka ei näemmä suomalaisen jonon käsitettä ymmärtänyt. Pentikäinenhän siitä lopulta joutu putkaan ja me muut otettiin taksit omille tahoillemme. Aamulla vaimo herätteli otsa kurtussa mua eteisestä, mutta se onkin jo toinen tarina hähää!

Ainiin ja Kimi johtaa mm-sarjaa!