Moriens.

Mun nimi on Pasi Jysk. Mä alan kirjottaa tällasta "blogia" kun meillä tuolla keravan Würth-Centerissä alko tällanen henkilöstön henkisen palveluvalmiuden kehittämis projekti. En mä muuten tällasia internet-juttuja minään pidä, mutta katotaan nyt jos tää projekti jotenkin parantais mun henkistä palvelualttiutta. Toi Adolf Würth pitää blogia ja se kertoo siinä ajatuksiaan työkaluista, raksasta ja muustakin, ni mäki nyt ajattelin että voisin kertoa mun niin sanottuja ajatuksia täällä, jos joku niitä lukee. Kai tää parantaa mun palvelualttiutta.

Mistäköhän mä sit kertoisin? No kai sitä vois ainaki noi formulat aina käydä läpi ja vähän miettiä mitä mieltä mä oon noista vähän isommista jutuista, intistä ja autoista ja sellasesta. Ehkä mä voin myös funtsii miten duuni ja tollaset hommat menee meikällä, ku sitä henkistä palvelualttiutta pitäis vissiin kehittää. No eipä tässä tällä kertaa muuta. Katotaan lähteekö tää homma kulkemaan...

Pasi Jysk